2014. május 2., péntek

Anyák napi "dilemma"

Ma megint rossz passzban volt az elsőszülöttem, mert én egy gonosz boszorkány vagyok, és miután leflegmázott-arcoskodott-hisztizett egy fél órácskát, azt mondtam, hogy okés, akkor nem mehet le a haverjához.
Sőt, az egészet még megfejeltem azzal, hogy kádba parancsoltam, mert előtte a játszótéren voltak, és kb. 3 köbméter homok volt rátapadva, és azt mondtam én gonosz, gyerekkínzó szipirtyó, hogy meg kell mosnia a haját is, mivel csupa csatak, és tele van ragadva homokkal.

No, itt szakadt el a "szerelmünk fonala" végleg, és a kádban végezve oda állt elém, és közölte, hogy "...nem is akarok én neked anyák napi műsort adni! Ne is gyere el! Nem kell, hogy ott legyél!...Jobb lett volna, ha csak a mamákat hívom meg, és te meg ne is legyél ott!"
Lehet volt mellette más kedves szava is hozzám, bevallom, nem igazán volt cél az összeset megjegyezni, ez is ütött épp eleget.

Ott volt mellettem a meghívó az ünnepségre, felemeltem, hogy akkor ezt vissza is adom, ha nem akarod, hogy ott legyek.
Elvitte, majd később vissza hozta, ledobta az éjjeliszekrényemre, hogy "...ezt visszaadom, mert azt mondta a tanítónéni, hogy ezt az anyáknak KELL odaadni. De csak ezért adom vissza!"

Ezek után lehet szívtelen vagyok, és lehet buta, vagy makacs, vagy hisztis picsa, de azt gondolom, nem kell elmennem az Anyák napi műsorára.

Vagdalkozhat, utálkozhat, hisztizhet, csinálhat bármit, mert joga van hozzá.
De épp eleget nyeltem és tűrtem már neki, és elég nagy már, hogy érezze a súlyát a dolognak.

Megbánthat embereket, mert "joga van hozzá" - baromira tisztában van a jogaival ugyanis.
Ja, kötelességek? Azok nincsenek, szerinte legalábbis.

Szóval megbánthat, belém rúghat, naponta annyiszor, ahányszor csak akar.
Ez a kedvenc hobbija ugyanis.
Én viszont meguntam.

Legyen súlya annak, amit csinál.

Szerintem épp itt az ideje, hogy szembesüljön vele, mindennek van következménye.
Hátha rájön egyszer, hogy az anyja nem csak háztartási alkalmazott, szórakoztató központ, és finomság-játék-ruha-cipő automata, hanem pl. egy ember is, aki ezalatt a 10 év alatt, mióta ő megvan lebűnhődte már több életnyi bűnét általa/miatta...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése