2015. december 31., csütörtök

Gyere 2016!

Már csak pár óra, és itt van... :)

Nagyon vártam, szabadulnék a "múlttól", és annyi sok reménnyel és lehetőséggel van tele a 2016, hogy majd szétfeszít!

Ez egy fura év volt.
Tele volt fájdalommal, bajsággal, szomorúsággal, és mégis, összességében egy boldog, jó év volt ez!

Sok mindent kaptam, ami fájt, és rossz volt, az is csak épít és erősít.
Kaptam egy nagy ajándékot, egy új BARÁTot, aki épp olyan, mint én, és hihetetlen, mert ugye 2 dudás egy csárdában - de mégis működik a dolog.
Jó, hogy vagy nekem Judit! ;)

Voltak emberek az életemben, akik hoztak mindenfélét, lehetőségek, amiket megragadtam, és lehetőségek, amikből építkezni tudok.

Sikeresnek mondhatom az évet, szerettétek a munkáimat, kerestetek, jöttetek, kicsit átalakultam, kicsit mindent átalakítottam.

Nem biztos, hogy tudatos, inkább ösztönös alakítgatás volt az elmúlt hónapokban, és készülök.
2016-ra nagy terveim vannak. :)
Azt mondják, ha valamit nagyon akarsz, akkor lehetősége sincs másképp lenni.
Hát én akarom!
Elképzeltem magam benne, otthon vagyok benne, és jól érzem magam benne.

Majd az Univerzum alakítja, úgy, ahogy szerinte nekem a legjobb, de elfogadom: arra visz, amerre nekem a legjobb.

Várom, nagyon, és hiszek benne, készülök, mosolygok és boldog vagyok!

Mindenkinek minden szépet és jót, hagyja maga mögött mindenki ami elmúlt, és kívánom, hogy tiszta szívvel, nyitottan álljon az új és a változás elé.

Ez egy tökéletes év lesz, ha te is elhiszed, akkor neked is így alakul.

Nekem így lesz, mert így akarOMMMMMMMMMMMMMM! :)

Boldog, örömökkel, boldogsággal, egészséggel teli új évet mindőtöknek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése