2015. december 25., péntek

Őrült karácsony

A karácsonnyal nem vagyok túl nagy barátságban, bár mióta nem nézek TV-t, azóta talán kevésbé visel meg.
Most az első napja annyira csordásandisra sikeredett, hogy lassan jobbak vagyunk, mint egy Kőhalmi stand-up...

A dec.24 - szenteste évek óta úgy működik, hogy feljönnek Anyáék, megcsináljuk a vacsit, közben fa díszítés, vacsora, majd ajándék bontogatás, mert valahogy vacsora végére a srácoknak folyton odapottyannak az ajándékai a fa alá.

Ja, és mint egy rendes család, együtt vacsorázunk apa (elvált férj), anya, gyerekek, nagyszülők.
Ez alapvetően egy vicces szitu, bár a gyerekek szempontjából mindenképpen ideális.

Idén egy szuperséges TV-t hozott a jézuska, és szóltam az exemnek, ha jön, az autóba egy ütvefúrót is tegyen be (vasbeton fal).

Meg volt a vacsi, tök jó volt, kerekre ettük magunkat.

Azután jött  a jézuska. Volt nagy örömködés.
Kérdeztem az exem, hogy VÉLETLENÜL nincs egy ütvefúró a kocsiban?
De, VÉLETLENÜL van...
Felhozta és elkezdtek zajolni.
Őrületes hangja volt....

Fura volt, mert mire ide került a sor, Zalán elvonult.
Megkerestem, és kérdezem, mi a baj?
Tök szomorú volt, majdnem sír, hogy mindig minden jó dolog a Csongi szobájába kerül...
Aztán amíg szerelték papa meg Pityu a tv-t, mama kigondolta: mi lenne, ha a Zaza ágyát is áthoznánk?

Zaza egyből felvillanyozódott és elkezdtünk pakolni.
A Csongor szobájából a nagy szekrényt kipakoltuk a folyosóra, minden tele volt könyvekkel és játékokkal, aztán az íróasztalt az én szobámba.

A Zaza szobájából az ágy nem jött ki. Elkezdődött a legózás:
le-föl, jobbra-balra legózta papa meg Pityu, de nem fért ki
Össze-vissza verték a falat, de nem, már levették az ajtót, onnan is mindent kipakoltunk a folyosóra, míg valahogy 3 mm réssel, de kifért...

Átvitték.
Bepakolták a helyére.


Azután elkezdtük a lomot behordani a Zaza régi szobájába...
Az most így egy tanulós-lomos szoba lett, a másik meg dugig van ággyal.
De így boldog végre Zaza is.

De azt a küszködést....

Tegnap reggel 8-kor keltem.
Elmentem a kenyeresbe, vásároltam, haza pakoltam.
Elmentem a spárba, vásároltam, haza pakoltam,
Elmentem a lidl-be, vásároltam, haza pakoltam.
Feltámoltam mindent a lakásba, és neki kezdtem takarítani.

3-ig, folyamatosan, megállás nélkül pakoltam, lomoltam, takarítottam, de most ezzel a pakolással olyan káoszt és ramatyot csináltunk....

A legviccesebb: este 7-kor Pityu ütvefúróval nekiesik a falnak, majd 1 órán át porszívózunk, hol itt-hol ott, toszogattuk a kövön a szekrényeket...

Mindezt szenteste...
Szeretnek a szomszédok, azt hiszem, bár most joggal ... :D

Mindenki hulla fáradtan fogta menekülőre, én meg a káosz közepén azt mondtam, 0% energiaszint mellett jogos, ha én MOST ágyba hullok, és reggelig moccanás nélkül alszom.....

Óóó, amúgy:

BOLDOG KARÁCSONYT mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése